måndag kväll

och snart läggdags. Sovtabletten är intagen och kan slå till när som helst. Har kollat på "Ullared" och "Grannfejden" i kväll. Allvarligt? Är folk som dom ska eller är det jag som inte har alla getter i fållan. Grannar som bråkar om en bit väg, som båda får plats på eller en hel familj som semestrar två veckor i Ullared och handlar allt dom behöver för ett helt år + lite till. Gubben är i alla fall helskön. Inga ledsamheter där precis. Skulle kollat på "Commando Snusk", men där gick gränsen. Det var bara för snuskigt.
Nu börjar sängen se ganska skön ut så det kanske börjar bli dags. Har chattat med yngsta sonen på FaceBook. Håller på att lära mig. Lite varje dag Nu skall jag bara försöka klura ut varför det inte går att ringa i stället. Måste ju vara smidigare. Dottern har lagt sig, liksom alla hundar så nu är det min tur. God natt. Ses och hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0