Min nya tomteljusstake



Inte världens bästa bild men det syns kanske vad det är ändå.
Har inte gjort särskilt mycket i eftermiddag. Slöat mest. Men det kommer ju en dag i morgon också.
Hundarna har skällt nästan hela dagen. Hyresvärden med fru har sprungit upp och ner i trappen och smällt i dörrar. Och då måste det ju skällas varenda gång. Räcker med att en mufflar så går dom andra i gång. Evita är väl den som mufflar i gång dom flesta gångerna. Men det är väl dött lopp mellan Mimmi och Rambo, om vem som skäller högst. Vita skäller inte så mycket. Hon ylar mest.
Nu skall dom i alla fall ut på kissrunda. Blir väl en till innan dottern är hemma. Hon skall bada dom när hon kommer hem och då måste dom vara färdigkissade för natten. Annars blir dom kalla och frusna. Nu skall jag ta på mig jacka och gå ut. Vinterjacka och shorts! Tur att ingen ser mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0