OOont,oont

Torsdag i dag och lika ont som i går. Har i alla fall klätt mig och bäddat. Dottern jobbar och tog ut hundarna på morgonkissning innan hon åkte. Klarar sig en timme till.
Sovit dåligt i natt trots sovtablett. Vaknade första gången vid tre. Andra gången var klockan tjugo i fem och då åkte perkulatorn på. Ingen ide att försöka somna om då. Dotterns klocka ringer fem. Så det blev kaffe och mediciner i vanlig ordning. Har ju fått några fler piller att häva i mig. Räknade ut i går att jag stoppar i mig minst 27 piller per dag. Snacka om stålmage. Plus medicinen jag tar via inhalatorn.
I dag blir det väl som vanligt, inget särskilt. Lite stickning och matlagning. Regnar gör det också. Bättre om det kom lite snö. Är fruktansvärt sugen på att börja plocka fram julgrejer. Men det får väl vänta. Skall putsa fönster och byta gardiner till första advent och sen drar jag nog i gång.
Nu blir det lite mer kaffe och kolla Biltema om bromsbackarna. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0