Regnig onsdag

Regnig och grå dag. Hundarna gillar inte alls att gå ut. Dottern var ute och rastade mig som vanligt på pensionsdagen. Blev Konsum och lite braatthahemmagrejer. Nu dröjer det en månad till nästa rastning. Fast pratade lite löst om att åka till Kalmar i slutet på månaden. Problemet är bara att jag inte kan gå några längre sträckor. Får väl köras i en kundvagn.
I kväll har det varit relativt lugnt. Dottern jobbar till nio, så hundarna börjar rada upp sig framför ytterdörren. Jag har tagit det väldigt lugnt. Har haft lite ont i bröstet.  Försökte som vanligt ta min middagsvila, men det är kört med Rambo lös. Får låsa in mig. Han använder mig som utkikstorn och avstampsbräda i jakten på Issa.
Nu skall jag diska och plocka undan lite i köket innan detär dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0