I väg till Hagfors



Här är lilla dockhunden Busan med sin nya matte, innan avfärden till Värmland och Hagfors.
Nu har vi ätit middag. Köttfärslimpa och potatis till både oss och hundarna. Jag har diskat och plockat i ordning  köket, så nu blir det nog lite middagsvila. Stora hundarna har varit ute. Funderar på om jag skall ta med mig Bernhard ut, när det är dags för nästa kisserunda.
Dottern har flängt i väg till jobbet. Kommer hem runt halv tio. Hon köpte Voltaren-plåster i går, som hon har provat i dag. Totalt värdelösa. Tur att dom inte var så dyra. Hon får köpa Artrox och prova det i stället.
Efter middagsvilan blir det lite bakning tror jag. Är fruktansvärt sugen på något sött. Så är det att vara diabetiker. Alltid sugen på det som är förbjudet. Nu sängen. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0