Klockan är halv elva, drygt

Mår skit. Har i alla fall fått på mig kläder och bäddat. Skall plocka lite kisstidningar och gå ut med dom stora. Skitjobbigt allting, för luften tar bara slut. Inte så mycket hosta faktiskt. Kan bero på att jag inte kan röka. Försökt, men det gör för ont. Bra eller dåligt??? Tror i alla fall inte att jag försöker mer i dag.  Tur att jag slipper laga middag i alla fall. Blir mackdag i dag, om jag blir hungrig. Pratade med äldste sonen. Han skulle ringa igen runt middagstiden. Nu skall jag i alla fall försöka ta mig an hallen och köket. Har inte hört något från Linköpingsborna. Men dyker upp det gör dom väl. Har ju lagt handpenning på lillbubben. Tur att han flyttar. Börjat ta över för mycket av sin mammas och pappas dumheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0