Lille Bernhard



Familjen från Nybro, som fick beslutsångest, ringde i dag och sa att dom ville ha Bernhard. Undrade om det gick att dela upp betalningen. Förklarade att dom fick betala 1500 i handpenning och resten när dom hämtar honom. Eftersom jag inte känner dom, och av princip, säljer jag inga djur på avbetalning. Hon sa att jag kunde få deras personnummer. Hjälper inte mycket om dom försvinner. Har sagt nej till andra som vill dela upp betalningen, så det står vi fast vid. Sålde en bror till Zacke och Lennart, som jag fortfarande inte fått betalt för. Intye roligt alls.
Hon skulle i alla fall återkomma när hon pratat med sin man.
Nu har jag i alla fall bäddat, skalat potatis och diskat. Valparna sover och jag ska rulla köttbullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0