Lördag sista oktober

Sovit fruktansvärt dåligt i natt. Var upp tre -fyra gånger. Ont i höfter och rygg + att jag inte fick någon luft. Slog på lunginflammation i går kväll eftersom jag hade ont i lungorna förra veckan. Får väl ringa sjukvårdsupplysningen om det inte ger sig. Går definitivt inte att röka. Hur ska detta sluta. Måste i alla fall försöka hålla mig uppe tills dom hämtat Bernhard. Har inte fått någon tid men det blir väl på förmiddagen nå´n gång, hoppas jag. Inte så långt att köra från Linköping. Sen kommer lilltrollet framåt kvällen. Hennes pappa ringde från jobbet i går och kollade hur jag mådde. Han skulle ringa i eftermiddag. Var jag för dålig ställde dom in. Tack för det. Vill ju inte smitta någon som just varit sjuk. Dottern har åkt till jobbet. Har delad tur så hon kommer inte hem förrän halv tio i kväll. Det blir segt.
Hon kunde inte förstå varför jag blivit sjuk. Jag är ju aldrig ute. Det kanske är därför jag blivit sjuk.
Nu har alla hundarna lagt sig i dotterns säng, så då ska jag passa på att röja lite. Skulle behöva torka golvet i hallen också. Men först lite mer kaffe och ett försök till rökning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0