Lördagen rullar vidare

Dom stora har varit ute. Blev snabbkissning eftersom det regnar. Ingen av dom gillar regn. Dom små har fått mat. Jag har bakat plommonrutor av plommonen dottern plockade hos L. Valpköpare har ringt. Kommer i morgon och tittar. Just nu är det fullt ös på både stora och små. Utom Vita då förstås. Hon är inte mycket för att leka och stimma runt. Trivs bäst när hon får ligga på en kudde.
Har tagit fram lax till middag och skalat potatis. Skall försöka sätta mig och byta dragkedja i dotterns jeans. Pilligt men nödvändigt. Skall vänta till dom små sover så jag slipper ha dom kring symaskinspedalen.
Blir mycket folk i morgon och dottern jobbar. Hjälp!!!!  Stordottern kommer med barnbarnen och så valpköpare. Ja, det går nog.
Nu skall jag ta en kopp kaffe innan jag rensar i katt- och valplåda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0