Lördagmorgon halv sju

Vaknade av att dottern stökade och skulle till jobbet. Hundarna är kissade som tur är. Rör mig inte så bra vid den här tiden. La mig när dottern kom hem i går kväll. Mådde tjyvtjockt hela kvällen. Magen kass, mådde illa och kallsvettades. Har gått över som tur är. Nu har jag fått i mig min medicin och första koppen kaffe. Alla valpar sover fortfarande. Babben var uppe och sprang när jag gick upp, liksom Bindie. Nu sover dom visst i alla fall. Vet inte var dom är. Törs inte tända i hallen för då vaknar allihop. Ska ge dom gröt när dom vaknar.
Tror faktiskt jag håller på att bli förkyld. Snörvlar och nyser. Men jag har inte märkt någon knorr. Nu blir det en kopp kaffe till innan puppisarna ska ha mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0