Måndag och ny vecka

Ja, så var det en ny vecka igen. Har så jäkla ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Två eventuella valpköpare kommer i dag, dottern blev inringd från jobbet och fick sticka blixtfort, jag kan knappt röra mig, den första köparen kommer runt tio och jag måste plocka undan och torka golven. Puuuh!!! Det här blir inte roligt. Har tagit två värktabletter till, får se om det funkar. Hon hann i alla fall ta ut dom stora på en snabbkiss.
Valpköparen som ringde i går var kines eller vietnames eller nå´t så´nt. Förstod knappt vad han sa. Bodde i alla fall i Oskarshamn och barnen tjatade om hund. Visste inte var Berga låg eller nå´nting. Svårt att prata när han inte förstod mig och jag inte förstod honom. Så nu får vi se vad det blir av detta. Den andre presumtive (oj) köparen mailade och var intresserad av en tik. Så har jag tur flyttar både Bernhard och Bindie i dag.
Morgonen var i alla fall lugnare med tre valpar än det var med fem. Kaffe har jag druckit, två koppar, och medicinen är intagen. Så nu är det väl bara att sätta i gång. Återkommer under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0