Nerlagt byte



Jaha, så var det måndag igen och ny vecka. Söndagen rullade på rätt bra. Kompis till dottern var här med sina två barn och kollade valparna. Ute i grusgropen med dom stora hundarna, som blev ganska skitiga. Rambo gillar när det kommer barn, för då får han leka hur mycket som helst. Nu har dom små fått havregrynsgröt med mjölk. Mumsigt. Lekt en stund och nu har dom bäddat ner sig i hundsängen. Alla utom Busan som springer runt på sina små ben. Jag har intagit min medicin, knäcke och kaffe, som vanligt. Nu när det är lugnt skall jag städa upp efter dom små. Små högar och små pölar. Men dom är duktiga och går på tidningen för det mesta. Klockan elva kommer LM så det gäller att vila skallen innan dess. Återkommer om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0