Onsdag eftermiddag

Jaha,så har halva onsdagen gått. Valparna vaknade tjugo i sex. Hungriga. Det blev havregrynsgröt och mjölk till dom och kaffe till mig. Plus den vanliga medicinen. Strax efter sju blev dom trötta igen och jag också. Så det blev sängen igen. Förmiddagen har gått till städning. Dammsugning och golvtorkning. Lagade ris och korv Stroganoff till middag. Nu är det bara disken kvar. Dottern åkte till AF och Matmästar´n. Jag tror faktiskt att jag tar en liten middagslur. Rätt så skönt att slumra till en stund efter maten. Om valparna håller sig lugna. Dottern fixade grinden till mitt rum, så nu kommer dom i alla fall inte in dit. Dom får faktiskt hålla sig till kök och hall. Nu lite kaffe innan jag uppsöker sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0