Onsdag

Ja nu har det varit en och en halv timme valpstim. Babben, Bindie och Bernhard hade tagit sig ur lådan i morse. Bianca och Busan lät som mistlurar. Har slutat med morgonvälling, så det blev pulor och mammamjölk för dom små. Får koka en laddning gröt, så det bara är att värme. Går inte stå vid spisen med fem hungriga vargar klättrande på benen. Nu sover dom i alla fall. Alla utom Babben. Hon är så fruktansvärt nyfiken så hon måste vara med hela tiden och kolla vad som händer. Så lugnt och tyst det blir när dom somnat.
I dag, liksom de flesta andra dagar, händer inte så mycket. Dottern skall till Af i Oskarshamn, på basinformation och jag skall göra ingenting. Vad jag vet nu i alla fall.
Har i alla fall fått i mig min medicin och två koppar kaffe. Nu blir det en kopp till innan dagen drar i gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0