Rambo i kudden



I går kväll när vi skulle gå och lägga oss hade Rambo krupit in i örngottet. Han gillar att ligga under och inuti täcken och kuddar. Får nog sy honom en liten sovpåse.
Alla valpar sover fortfarande så det gäller att smyga och vara så tyst som möjligt. Har i alla fall hunnit bädda och klä på mig, så jag är färdig att gå ut när hela hiet vaknar. Det är så lugnt och skönt när dom sover, dom små liven. Har långbyxor på mig, vilket jag inte brukar ha när jag är inne. Att gå runt med en klase valpar hängande i byxbenen är inte roligt. Lite svårt att gå. Men det är ju inte sommarvärme ute precis så shorts är nog en smula kallt. Nu ska jag passa på att dricka en kopp kaffe till och lägga ut tidningar i köket innan dom vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0