Sovtid.......men inte för puppisar

Har
tagit min sömntablett, men kan inte gå och lägga mig riktigt än. Alla valpar lever ett helt jäkelskap. Ingen av dom är trött. Har släckt alla lampor för att dom ska begripa att...nu sover vi. Inte en chans. Går jag in på mitt rum följer dom efter, så jag får väl sitta här tills jag somnar. Får försöka bygga upp någon högre parkanläggning till dom i morgon så man vet var dom är några timmar på dygnet. Dottern hade en konfrontation med Babben och ilskna Bianca. Ingen av dom ville ge sig först. Bianca blev skogstokig ett tag och plockade fram grova, elaka morret. Hjälpte tyvärr inte, så hon fick ge sig. Jäkla humör den hunden har. Även Babben kan explodera i bland. Gäller bara att visa vem som bestämmer. Även när dom är små. Nu börjar det bli lugnt. Så snart kan jag smyga till sängen. Inte det nej. Kom två eftersläntare. Bernhard och Bindie. Resten sover och havregrynsgröten är färdigkokt till i morgon för då är dom vrålhungriga. Även jag. Nu skall jag försöka smyga mig till säng och tryna ner. God natt hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0