Tio över tjugotre

Sena kvällen och jag är inte trött. Kan bero på att jag sov en stund i eftermiddag.
Nu har jag i alla fall kommit på varför jag inte har någon balkong. Läste på en nyhetssida att en 39-årig man har blivit häktad för balkongmord. Det är nog han som har mördat min balkong också. Hur gör man för att mörda en balkong? Och varför? Konstig värld vi lever i.
Kollade på "Svenska Hollywoodfruar" i kväll. Alltså Kajsa Ankas syster slår alla rekord. Vem f-n tror hon att hon är. Något så urbota dumt. Hon är inte ens dum så hon är rolig. Hon är bara fruktansvärt otrevlig. Är det nå´t jag tycker illa om, så är det när en förälder pratar skit om den andre föräldern, så att barnet hör det. Snacka om att skada barnet.
Nu skall jag i alla fall tippa i säng och fortsätta läsa "Tröstaren".  God Natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0