Trött, trött, trött

Jaha, så börjar lördagen lida mot sitt slut. Trött och lite skallevärk. Inte van med så många på en gång. Son med tre barn + L som kom upp en kaffesväng. Livlig men trevlig lördag. Ungarna tyckte så klart det var jätteroligt med valparna och ville låna hem en eller kanske två. Sonen var väldigt sugen på Bernhard och han är ju en riktig mysplutt. Hunden alltså. Middagen gick ner utan problem. Till och med två portioner hos en liten fröken. Men visst sjutton känner man av att man inte är van och inte är någon ungdom längre. Kul i alla fall att dom kom hit. Händer ju inte allt för ofta.
Nu har vi ätit pizza och är mätta och slöa. Blir nog en tidig kväll troligtvis. Bra film på 4:an vid halv tio, men vet inte om jag kan hålla mig vaken till slutet. Får la se vad som händer.
I morgon kommer stordottern med de två äldsta. Skall till O-hamn och bada så det blir bara fika här på eftermiddagen. Sjutton vad seg jag är. Skall ta en kopp kaffe och se om jag piggnar till en aning. Återkommer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0