Trötta hundar



Jag gick och la mig igen, när dottern åkt i väg. Har legat och läst Allers. Hundarna sover fortfarande, som synes. Det lilla bruna under täcket är Rambos svans och det bruna i mitten är inte bajs utan ett grisöra.
Killade i halsen i går kväll och i dag gör det ont när jag hostar och sväljer. Gör ont i öronen och lite skallevärk. Vill INTE bli sjuk. Jobbigt med förkylning. Blir gnällig och tycker väldigt synd om mig själv.
Tänkte baka bullar i dag, men upptäckte att jag inte har mjölk så det räcker. Skönt , då kan jag skjuta på det till en annan dag. I morgon kanske.
Nu skall jag hälla upp en kopp kaffe till och ta en rökpaus. Rökning är verkligen bra när man börjar få ont i halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0