Väntar.......

Nu har jag rensat upp kissblöta tidningar och små bajshögar, samt torkat golvet i hallen. Nu lägger vi bara tidningar i hallen eftersom dom små liven sover där. Då går dom på tidningarna och gör det dom ska. Praktiskt när man slipper springa i vartenda rum. Min vita fina ryamatta är hoprullad och nedburen i källaren. Får nog inte komma upp förrän till jul. Mattor i kök och hall var ett tag sen jag hade. Blir nog också till jul. Nu börjar det bli lugnt i alla fall. Bara Babben som biter i katthuset på kattpelaren. Men hon somnar nog snart. Nu har emellertid jag piggnat till efter tredje koppen kaffe. Lägger mig nog och läser en stund i alla fall. Så får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0