1 september

Zacke passade på att ligga i sängen när han var här. Något han aldrig får göra någon annanstans än här.
När dottern körde hem hundarna och LM äntligen gick, var jag så sket slut så jag tokdäckade. Sov i två timmar och kände mig nästan bakis, när jag vaknade. Denna människa suger musten ur en. Pratar och mal om samma saker hela tiden. I går var hon dessutom tvungen att kontrollera alla rum så jag inte köpt något nytt. Hittade galgarna med Musse och Mimmi, som hon naturligtvs ville köpa. En annan dag.
Dottern kom hem och satte igång att städa medan jag lagade middag, stuvade makaroner och korv, och diskade. Dessutom körde hon ett par maskiner tvätt.
Kvällen var lugn. Kollade på TV. Zappade lite mellan film på 3:an och "Mannen som talar med hundar" på 4+. Repriser naturligtvis. Laddade perkulatorn innan jag lade mig. Som vanligt.
I dag gick jag upp klockan sex. Väldigt tung i huvudet. Vet inte om det är den nya medicinen jag ska ta till natten. Det visar sig. Har bara tagit den ett par dagar och håller på att öka dosen.
I dag blir det inget särskilt. Tror jag. Får se om jag hittar på något. Baka bullar kanske. Eventuellt en äppelpaj.

Kommentarer
Postat av: ellinor

hej, allt bra med dej?

puss&kram.

2009-09-01 @ 07:14:41
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: Erika

trevlig blogg! :D Hoppas att du får en riktigt bra dag! :D

2009-09-01 @ 07:22:51
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0