10.20



Valparna har fått sitt andra mål mat för dagen och nu sover dom igen. Den tokiga människan med mailen har fortfarande inte fattat. Skrev ett svar att jag inte kan sälja på avbetalning till någon jag inte känner. Men hon fattar inte ändå. Hon har bara sjukersättning och har inte råd att betala en valp. Hennes läkare har sagt att hon måste ut och gå och det är ju så tråkigt att gå själv. Det var bara året ut hon kunde betala 500 sen kunde hon betala 1000/mån. Orkar inte svara mer. Om jag kände henne. Kanske. Men tvivlar på att jag skulle göra det ändå. Har gjort det en gång med någon jag trodde jag kände och åkte på en riktig blåsning. Så det blir inget av med det.
Så nu är jag tillbaks efter ett litet avbrott. Pratat med sonen och dottern(dom äldsta). Ja inte samtidigt förstås. Yngsta dottern har börjat med dammsugning och jag har alltså pratat i telefon.
Jäkla diskuterande om Anna Anka på radion. Fattar inte att dom orkar. Köp en Kalle Anka tidning i stället.
I dag blir det i alla fall fisk i någon form. Har inte bestämt om det blir kokt eller stekt. Nu ska jag i alla fall fortsätta med dagsarbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0