19.07

Blir en lång kväll. Har en kanal som funkar på TV:n. 4:an. Med idol. Vem vill se det. Jag har ingen aning om hur man söker eller ställer om kanalerna. Har liksom inte brytt mig om att lära mig. Får nog göra det kanske. Dottern stannade kvar i sta´n eftersom bemanningen ringde in henne på jobb. Ingen idé att flänga emellan. Slutar nio.
Har haft valparna lösa en stund. Babben (Betsy) är en riktig knähund. Vill bara sitta i knä´t. Annars springer hon baklänges, snurrar och ylar. Busan och Bianca är lite mer självständiga än dom andra. Går gärna i väg på egna upptäcktsfärder. Bindie gör inte så mycket väsen av sig. Lugn och eftertänksam. Bernhard följer gärna efter när man går. Skäller för att få uppmärksamhet. Nu har alla fem däckat. Jobbigt i stora världen. Har lagt lite valpfoder i blöt. Skall se om dom vll ha lite när dom vaknar.
Nu har jag en disk som väntar och sen är det kissrunda med hundarna. Men först lite kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0