Fredag morgon 06.50

Vaknade klockan sex av "barnskrik". Hungriga valpar som ville ut ur hagen och få mat. Mimmi gav dem lite tuttemjölk medan jag gjorde i ordning välling och ostsmörgås. Nu har dom lekt en stund och blivit trötta igen så jag har lyft tillbaks dom i hagen. Jag har druckit kaffe och tagit min medicn samt blivit biten i fötterna. Herre je vilka vassa tänder dom har. I går kväll tog jag ingen sömntablett utan bara dom andra pillren jag fått. Funkade faktiskt. Trots att jag sov några timmar på eftermiddagen. Är inte så seg just nu, som jag brukar vara.
I dag blir det väl lite städ som vanligt. Dottern börjar jobba klockan fyra, så lite matlagning blir det väl också. Fick ett mail från en tjej som vlle köpa en tik på avbetalning. 500 kr i månaden. Kunde inte förstå varför jag inte ville sälja en hund på avbetalning till en vilt främmande människa. Konstigt folk det finns.
Nu ska jag ta en kopp kaffe till innan jag kör i gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0