Kväll

Nu är klockan nio. Det har varit lugnt i kväll. Varit ute med hundarna,hängt upp en maskin tvätt och lagt i en till. Dottern får plocka upp den när hon kommer hem. Jäkla trappor. Hade så ont när jag hade hängt upp lakan och täcke, så jag knappt tog mig upp. Har ju fått några +kanaler, som man får ibland, så i kväll har jag kollat på Mama Mia med Meryl Streep. Ganska bra faktiskt. Bra musik. Blev förvånad att hon kunde sjunga så bra. Sen började jag kolla på Mouline Rouge med Nicole Kidman. Så tradig så det blev inte många minuter.
Nu är valparna utsläppta på grönbete. Springer runt och busar med mamma. Skall ge dom lite mat, filmjölk. Det gillar dom. Min toffel har sprungit i väg med Babben och Bianca.  Eller tvärtom är det kanske. Babben är ett riktigt yrväder. Hon bara rusar runt som en galning. Blir nog samma ös på henne, som det är på hennes far.
Nu får jag nog ge dom små lite mat. Mamma Mimmi börjar bli irriterad på dom. Så jag återkommer väl i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0