Lördagmorgon 06.30


I eftermiddag kommer barnbarnet M från Oskarshamn. Brodern skall spela hockey och hon ville hellre kolla på valparna. På bilden sitter hon med Märta, från förra valpkullen.
Tidig morgon i dag. Har varit uppe drygt en timme. Sovit konstigt i natt. Troligtvis på grund av OOONT. Har  fått i mig min medicin, mina värktabletter, kaffe och knäckebröd. Så nu är man snart redo att börja dagen. Allt lugnt och alla sover. Till och med valparna, fast jag sitter i hallen bredvid dom. Hörde Babben yla i morse innan jag gick upp. Hon är för mysig den lilla skruttan.
Förutom barnbarnsbesök händer väl inte så mycket i dag. Tror jag. Det kan ju fort ändra sig. Nu är det i alla fall mer kaffe som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0