Måndag morgon och ny vecka

Vaknade halv fem och gjorde ett toalettbesök. Hemskt trött och hade ont så jag gick och la mig igen. Vaknade halv åtta av dotterns mobil. Jobb på gång, brandkårsutryckning. Naturligtvis hade jag inte laddat perkulatorn (var för trött i går ). När alla sprang runt som yra höns, ringer dom igen. Ursäkta, det var inte sju till fyra du skulle jobba utan fyra till nio. Heja!! Eftersom jag inte orkade dela medicinen i går heller har jag roat mig med det. Sex olika sorter som ska doseras in för veckan. Så jävla tråkigt. Nu har i alla fall valparna fått mat och jag kaffe. Får se om dom somnar om, det gör inte jag. Blir väl lite städning i dag. Åtminstone kök och hall. Hade fått ett mail från en som var intresserad av Babben så dit ska jag ringa om en stund. Annars blir det väl som vanligt en måndag morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0