Ny vecka

Ja, så var det måndag igen. Har äntligen fått in bilderna på valparna. Inte tagna av nå´n mästerfotograf direkt. Men det är inte lätt att ta kort på så små skitar. Rambo var med dottern till stan i går och hälsade på en annan Vita, samt Malin, vår förra katt. Vita ville inte leka med honom alls. Morrade och nafsade. Troligtvis dräktig. Malin däremot fick spelet och det är ovanligt för att vara henne.
Kollade på svensk thriller i går kväll. "Den utvalda". Så där. Lite spännande.
Morgonen har varit som vanligt. Vaknade för en timme se´n. Tagit min medicin och mitt kaffe. Så nu är man på banan igen. Jovisst. Har inte så ont, men lite smörig i skallen. Blir väl inget särskilt i dag. Bara det vanliga. Vilket otroligt händelserikt liv jag lever. Känns som jag står vid ett löpande band och gör samma saker dag ut och dag in. Nu skall jag i alla fall ta lite mer kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0