Onsdag 9 september



När vi flyttade valphagen ut i hallen la jag valparna i en korg. En liten korg. Ja ni ser ju själva. Tokiga Mimmi trodde absolut att hon fick plats. Vilket hon också fick. Hmmm.
I går var det en konstig dag. Efter allt bärande i måndags hade jag något ont. Gick och la mig igen efter frukost och sov till tjugo i elva. Sanslöst. Gick upp, klädde på mig och lagade middag. La mig igen efter middagen och sov till tio i sex. Sov bort hela dagen. Var i stort sett uppe och tog medicin och värktabletter.
I dag vaknade jag tjugo över sju och nu skall jag inte gå och lägga mig igen. Har medicinerat och druckit min första kopp kaffe. Skall lägga på mattan i vardagsrummet. Är ju lite löjligt att ha en ryamatta hoprullad på matbordet. Bara för att den inte ska bli skitig. Nej, nu ska den ner på golvet och ingen får vistas där inne.
Dags för kaffekopp 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0