Onsdag

Rambo övervakar Bindies kisseri.

Klockan är kvart i elva, ca. Dottern har städat och håller på att tvätta. Jag har fixat lite i köket och duschat. Morgonsysslorna flöt på som vanligt. Valparna sov till sju och sen var det som vanligt. Välling och ostmacka till valparna, medicin och kaffe till mig + rostat bröd. Klockan ett skall jag vara i Bockara och kolla på lägenhet. Så det blir middag när vi kommer hem. Väldigt avancerat i dag. Tacos. Beställning.
Resterande tid i dag händer väl inte så mycket. Kallt ute i morse. Bara 5+ i går kväll och vitt på bilarna i morse. Men änglatrumpeten har klarat sig än så länge. Kanske får ta in den. Skall ju bli kallt framöver. Kanske snö??? Lite tidigt för det men vi går ju in i oktober. Går snabbt till jul. Skall jag flytta vill jag göra det innan jul. Är lite sugen på att börja plocka fram julgrejer. LM har redan börjat, men hon har ju 2000 tomtar drygt, som hon skall plocka fram. Fy f-n så jobbigt. Där är jag inte än. Men många har jag. Nu blir det lite kaffe så jag återkommer väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0