söndag morgon 13 september

I dag kommer stordotter med barn hit. Lilla N från skogen fyller 9 år, så liten är hon ju inte precis. Vankas visst smörgåstårta. I går var det lite rörigt här till klockan nio. då körde dottern hem storhundarna. Rambo är så ilsken på dom. Förutom dottern har han ju också valparna att vakta. Ingen får röra dom.
Vaknade klockan fyra av telefonen+ mobilen innan jag hann upp. Naturligtvis min "käre" bror som envisas med att ringa den tiden. Full så klart. Kunde inte somna om förrän vid halv sex, typ. Nu är jag i alla fall påklädd och klar. Dom brukar dyka upp vid niotiden. Lite trött känner jag men....
Ser ut som en handboll  ansiktet. Har svullnat upp på vänster sida. Vet ej av vad. Den sidan hänger en aning. Så det är lite snett. Har ändå lagt sig lite, sen igår. Då var det för jäkligt. Gör inte ont. Vet inte vad det beror på. Jagade penicillin i går ifall det var någon inflammation av något slag, men fck inte tag i något.
Nu blir det en kopp kaffe till innan anstormningen. Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0