Söndag morgon tjugo över sex



Allt som vanligt. Valparna fått första målet för dagen. Stora hundarna har varit ute på toalettrunda och dottern har åkt till jobbet. Jag har fått i mig kaffe och morgonmedicin. Blev sent i går, ja för mig i alla fall. Fastnade i filmen "Waterworld" med Kevin Costner, när jag skulle släcka TV:n. Himla länge sen jag såg den.
Blir en lång dag i dag. Dottern går delad tur, så hon är inte hemma före halv tio i kväll. Yrvädret och ångvälten Babben, levde rullan i går kväll efter tiomålet. Dom andra var trötta och ville sova, men inte hon. Bara bus. I dag på morgonen har hon flängt fram som en tornado efter maten. Drog alla i svansen, inklusive sin pappa. Men nu sover dom allihop och gör så ett par timmar. Tror jag sätter till en deg, som jag skulle ha gjort i går. Men först lite kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0