Äntligen fredag

Ja,så är det fredag och början på en hellugn helg. Sonen tog med sig sina huliganer till Kalmar i går. Dottern och jag städade hela lägenheten från hundhår. Så skönt. I dag blir det bara rast och vila. Samt lite matlagning. Sov till sju i morse. Det var länge sen. Frukost och medicin och rastning av bara två hundar. Nu är dom stora i väg hela helgen åtminstone. LM var upp på kaffe i går eftermiddag. Hade samlat mycket prat sen hon var här förra gången. Får inte gå för länge mellan besöken. Då är det som att öppna en vattenkran. Dottern jobbade kväll, så efter kaffefrämmandet blev det kissning av hundar och sen ramlade jag ner framför TV:n. Helt tom i huvudet.
Dottern åkte till apoteket och Karlsson för en stund sen. Jag har skalat potatis och skall börja steka revben till middag. Trots det fina vädret blir det nog inga längre utevistelser. Eventuellt senare, när dotra kommit hem med mina värktabletter. Nu tror jag det blir en kopp kaffe innan jag fortsätter dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0