Måndag morgon och ny vecka

Vaknade klockan sex av att höfterna värkte något fruktansvärt. Får nog prata med min doktor om magnetröntgen. Blir bara värre och värre. Nu har jag i alla fall fått i mig både medicin, värktabletter och frukost. Hundarna är rastade och har lagt sig igen. Vita verkar ha lite ont i bakbenen eller om det är höfterna på henne också. Hon är ju ingen ungdom hon heller. Fick hjälpa henne upp i sängen i går kväll och hon hade lite problem att ta sig upp för trappen efter kissrundan. Får hålla lite koll på henne idag. Kanske bära henne in och ut.
I går var en riktig slappardag. En vända ner till Konsum för att köpa jord till urnorna utanför, samt till mina omplanteringar inne. Fanns inga penséer, så det blir Högsby idag för både jord och blommor. Lagade snabbmiddag, ris i ugnen med tonfisk och bearnaisessås. Coops pulversås är inte god. Nästa gång skall jag göra egen beasås.
Resten av söndagen blev det bara slappa och TV tittande. Till och med telefonen var tyst, hela dagen. Efter kvällskisset vid halv elva blev det sängen. Får se om det blir något mer gjort i dag. Beror lite på vädret. Nu blir det i alla fall mer kaffe. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Annacarin

(Jag vet att man inte ska skoja om smärta, men jag kan inte låta bli.)

Du kanske är gravid, så att det är foglossning som gör onte..... Krya på dig. Annacarin

2010-04-26 @ 10:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0