Plingeling



Katten Plingeling, som bloggen fått sitt namn efter. Egentligen dotterns katt från början men flyttade in hos mig. Nu bor hon i Mönsterås där hon har blivit utekatt och bor med sin nya kompis Grisen. Pga all trafik är det ingen bra utemiljö där jag bor nu. Kanske när/om jag flyttar.
I dag är det i alla fall söndag. Vaknade strax före fem. För tidigt egentligen, men.... Kaffe och frukost samt lite medicin och värktabletter, så är jag i gång. Dottern tog ut alla hundarna innan hon åkte till jobbet, så nu är det lugnt till framåt tio. Har väl inget särskilt inbokat i dag. Dammsugning, som skulle gjorts i går men inte blev av. Ingen panik egentligen. Blir ju inte färre hundhår bara för att jag väntar en dag eller två.
Nu ska jag i alla fall bädda, duscha och klä på mig, sen får vi se vad som händer. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0