Torsdag morgon 15 april

Var bara uppe en gång i natt. Men jag drack litervis med vatten i går kväll, så det var väl väntat. Tog hem pizza i går kväll och den blev jag törstig av. Så gudens. Och mätt. Har aldrig behövt tvinga i mig pizza förut men i går var det stopp efter halva. Får köpa barnpizza nästa gång.
Dottern blev inringd på jobb i morse, så det blev brandkårsutryckning igen. Själv tog jag det lilla lugna. Igång med perkulatorn, och ut med hundarna. Sprang rätt på grannens katter när vi kom ut och dom jagar Rambo. Men inte i dag. Han måste kolla vad dom stora pojkarna gör och följer således dom, som ett frimärke i baken. Uppe igen så var kaffet klart. Rostat bröd med ost och kaffe med mjölk. Inte dumt alls. Ja, och så medicin och värktabletter förstås.
I dag blir det väl lite småplock. Skall sätta ut dom stora pojkarna på balkongen medan jag dammsuger. Dom gillar att ligga därute som tur är. Stora sonen kommer "hem" en sväng i dag. Hämta och lämna kläder tror jag. Och ta ut hundarna på motionsrunda. Något som jag inte klarar av. Inte med dom stora alltså. Får väl se hur han har tänkt lösa det här med jobb och pendling. Trivs uppenbarligen med jobbet, så det får han väl lösa på nå´t sätt.
Nu blir det kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0