Fredag

Segt som sjutton i dag. Var uppe en kissrunda klockan fyra. Men gick naturligtvis och la mig igen. Vad sjutton ska man upp och göra vid den tiden. Tog en extra värktablett och somnade, trots ontont, om igen. Vaknade klockan nio av telefonen. Nu har jag kommit så långt att jag i alla fall har bäddat, duschat och klätt på mig. Dottern är i stan och kör möbler. Hundarna sover och det gör katterna också. Så lugnt och tyst. Hade tänkt gå ner till affären men höfterna sätter sig på tvären i dag. Kanske blir bättre framåt dagen. Blir väl lite städning i alla fall, under dagen. Inte någon större grej. Mest dammsuga hundhår. Fattar inte hur två så små hundar kan fälla så mycket. Ja, Issa är inte så dålig hon heller. Ibland undrar man hur dom kan ha nå´n päls kvar. Så mycket som det ligger på golvet och i soffan.
Nu ska jag ta en kopp kaffe och sen köra igång med disken, som står kvar sen i går. Inga har fortfarande semester. Återkommer kanske under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0