Huliganhundar på återbesök



Här har varit tyst sedan i måndags. Var precis färdig med storstädning av lägenheten, när huliganhundarna kom tillbaks. Dom är jättesöta och otroligt snälla och trevliga, men..... Alltid ett men. Dom tar stooor plats och dom fäller drösvis med päls. Pratar man med en hund, kommer alla farande. Kliver över hundar som ligger framför diskbänken, i alla dörröppningar, framför ytterdörren och alltid framför någonting där man ska fram eller bara sätta fötterna. Så nu är det storstädning som gäller igen. När dom åker hem.
Annars har det rullat på som vanligt. Förnyade mitt recept på värktabletter förra veckan. Hade inte kommit in i går så jag fick ringa. Fanns inte med nå´nstans, så hon skickade ett brev till läkaren, som sitter i rummet bredvid. Hur korkat är inte det? Pratar dom inte med varandra på vårdcentralerna? Får se om det finns något recept till mig i dag. Annars blir det inte roligt. Varken för dom eller mig. Nu är det bäddning och påklädning som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0