Ja, så var det onsdag

Blev långsov i dag. Ända till kvart över nio. Ja,  jag var upp en sväng klockan sex och medicinerade, men sen blev det sängen igen. Har fortfarande inte klätt mig, men det hinns nog med. Har i alla fall inte snöat mer. Dottern är ute och skottar upp en "vändplan" till hundarna. Dom små liven kan ju inte kissa om det är snö upp över ryggen på dom. Inte lätt att vara liten i dessa snömassor. I dag händer väl inte så mycket. Dottern skall till hörcentralen och justera in sina nya hörapparater. Jag blir hemma med vovvarna. Är ingen älskare av vinterkörning. I går eftermiddag skottade hon fram sin lilla bil, som inte ville starta i måndags. Men nu gick den i gång direkt. Märkliga maskiner.
Nu får jag i alla fall se till att få på mig lite kläder och bädda sängen. Sen blir det nog en sväng ner till affären. Får inte glömma att förnya mitt recept på kvällsmedicin. Är bara kvar för fyra dagar och det kan ju vara så jäkligt att det tar en och en halv vecka denna gången med. Återkommer väl som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0