Långfredag

Ja det är inte påsk, men det blir en lång fredag och gissningsvis en lång jobbig helg. Kollade mina sidor på apoteket nyss, men fortfarande ingen medicin. Är antagligen ingen mening med att ringa och skälla. Gjorde det i går till ingen nytta. "Ja det är ju inget vi kan göra något åt." Skiiit.
Dottern åkte till jobbet klockan sex och äldsta sonen åkte till Virserum på jobbintervju klockan sju, och här sitter jag med fyra hundar och inga värktabletter. Har sex Tramadol och dom måste jag vara väääldigt rädd om. Helgen är lång. Så i dag kommer nog allt att gå på halvfart. Dottern tar nog hand om städningen i eftermiddag. Jobbar bara till halv två. Sonen plockar upp sina hundar runt halv tolv. Jag skulle möta upp dom vid bussen. Hur nu det skall gå, med två stora och två små i koppel. Visserligen går dom stora lugnt men det är en bit att gå och jag kan inte ta rullatorn. Det här blir inte roligt. Nu skall jag i alla fall ta en kopp kaffe till innan jag bäddar och plockar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0