Lördag morgon



Har snöat rätt skapligt i natt. Snöar fortfarande och blåser. Tur man inte behöver gå ut i onödan. Bara kissrunda med vovvarna. Vem som gömmer sig under filten? Gissa.
Färska frallor till frukost i dag. Så himla gott. Nu är jag faktiskt inne på tredje koppen kaffe. LM dyker upp i dag så det blir att koka en balja till i eftermiddag. Ingen matlagning i dag. Dottern jobbar kväll och jag har lite potatis att steka upp om jag skulle bli hungrig. Annars blir det inget särskilt i dag. Dammsugning och golvtorkning i går. Så skönt att få bort allt hundhår. Jisses vilka mängder. Men nu är det borta.
Skulle baka några muffins till eftermiddagskaffet, tänkte jag. Men som tur var hittade jag både bullar och en halv, mjuk pepparkaka i frysen. Så slapp jag det också. Nu skall jag duscha och klä mig. Återkommer kanske under dagen.

Kommentarer
Postat av: Annacarin

Nu kommer det skällning igen. Vov vov. Man kan inte leva på stekt potatis!!! Var rädd om dig!!!Jag antar att du längtar till våren lika mycket som jag?!! Ha det bra. Annacarin

2010-02-13 @ 20:22:09
URL: http://Westrahult.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0