Maktmissbruk????

Nu  har det gått en vecka sedan jag skickade iväg receptförnyelse till min läkare. Telefonsamtal till Vc i tisdags där sköterskan skickade ännu ett mail. Telefonsamtal i går visade att allt gått fram, men inte var öppnat av läkaren. Tur att det inte var någon livsviktig medicin. Bara något som gör att jag kan fungera något så när i vardagen. Först skickar hon ut mig och motionera, strunta i värken och fortsätta ändå. Sen håller hon igen på värktabletterna som gör att jag överhuvud taget kan röra mig utomhus. Var ligger logiken i det. Ska jag ut och gå eller inte?
Mer snö har det också blivit. Nu börjar till och med jag tröttna. För ungarna, med sportlov, är det förstås toppen.
Huliganhundarna är kvar. Liksom all deras päls. Dammsugaren står på stand-by just nu. Ingen idé att plocka bort den.
I dag blir det en liten inköpsrunda i Högsby. Frysen behöver fyllas på, liksom kyl och skafferi. Förhoppningsvis blir det apoteket också. Men hoppet är inte så stort.
Nu blir det i alla fall mer kaffe.

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Men säg till nästa gång det kör ihop sig...jag har ju ett lager av det mesta och det går ju att skicka snabbt. Har bla ett gäng Tramadol retard som jag fick ut av "misstag" istället för dom vanlgia och det har jag ju massor kvar av har jag för mig. Ett lager med soveripiller finns också då jag inte behöver dom och dom ändå skrivs ut...och jag ändå plockar ut av ren..snålhet typ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0