Visst är han söt



Tur att det inte är någon av mina.
Söndag morgon. Hundarna har varit ute. Vita är lite dålig i magen och med hennes päls fastnar det en hel del där bak. Så det blev dusch för henne när hon kom in. Är lite seg i dag men det går nog över. Skall inte göra något speciellt i dag. Bara det vanliga. Kanske en loppissväng om han har öppet. Hade lite ont i går efter handling och tvätt och kissrundor. Har kommit på att jag får nog låta bli att göra allt samma dag. Ja, inte så att jag går ut med hundarna på måndag, tvättar på tisdag, handlar på onsdag osv. Men jag behöver ju heller inte knöla in allt samma dag.
Nu blir det lite kaffe innan jag kör i gång med bäddning och plock.
Såg ni förresten Melodifestivalen i går? Det gjorde inte jag heller. Hörde lite på slutet. Vilken skit. Och vilka var det som sjöng? Kände knappt till hälften. Ja, ja börjar väl bli gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0