Fredag eftermiddag

Vilken rolig dag. Hade precis gjort en laddning semlor när L ringde. Mådde inte bra så hon kommer i morgon i stället. Så nu är semlorna klara och står i kylskåpet till i morgon. Slipper jag stimma med det i morgon. Äldste sonen ringde. Låg och snurrade i stan och letade Miljöhuset. Hittat!!!!
Annars har det varit lugnt. Har skalat potatis och gjort i ordning köttbullesmeten. Har en jäkla värk i dag. Håller igen lite på värktabletterna, så dom inte tar slut innan torsdag. Vill inte stå helt utan. Men det är problem att ta sig upp och ner i trappen. Blir bara den allra nödvändigaste utevistelsen för hundarna i dag. Inga långpromenader. Tur det är småskitar som inte kräver daglig motion på flera mil. Nu ska jag i alla fall koppla upp dom och ge mig ut och hämta posten innan jag börjar med middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0