Fredag kväll

Blev en snabbvända till stan i dag. Dottern kollade lägenheten, liten men bra läge och så blev det en snabbvända till Miljöhuset. Inget intressant. Skulle mest kolla om en TV och det fanns det många. Hemma igen blev det lite inköp på Konsum. Hem och lagade middag, spagetti och köttfärssås. Hade fått en kallelse från öron- näsa- hals. Har ingen aning om vad det handlar om. Inget som diskuterats under min ambulansresa. Bara gastroskopin och den ska jag till den tjugonde. Öron den nittonde verkar lite korkat. Kostar dessutom 300kr. Kan ha roligare för dom pengarna.
Efter middagen blev det som vanligt lite middagsvila. Alltid mellan två och fem. Har känt mig lite gungig och snurrig i dag. Har nog varit lite för mycket Oskarshamnsresor. I morgon är det julgransplundring på Medborgarhuset, så det skall nog jag och vovvarna gå på. Dottern jobbar så hon får inte följa med. Nu skall jag nog ladda upp lite kaffe innan Let´s dance. Måste kolla Willy dansa. Missade det (frivilligt) förra fredagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0