Fredag

Var uppe en sväng när dottern åkte till jobbet. Tog min medicin och en ostmacka. Hon tog ut hundarna innan hon åkte, så jag slapp morgonspringet i dag. Jag gick och la mig en stund till efter lite snurrande på datorn. Läste lite och somnade naturligtvis till en timme. Har i alla fall klätt på mig och bäddat. Skall snart ta ut hundarna och se´n blir det till att göra några semlor till fikat. Vet inte när L dyker upp. Skulle ringa innan hon åkte. Blir väl inte så väldigt mycket gjort i dag annars. Fixa middag och plocka lite. Det är märkligt det här med plockandet. Tar liksom aldrig slut. Man kan hålla på, dag in och dag ut och ändå kan man fortsätta plocka nästa dag. Nu skall jag plocka på mig skorna och ta ut hundarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0