Pälsmössa ??????



Nej, men Svea, min osynliga katt, vid ett av sina sällsynta, synliga framträdanden.
Vaknade klockan två i morse. Ska inte dricka kaffe på kvällen. Lyckades i alla fall somna om till klockan fem. Vaknade av att jag låg tvärs över sängen. Himla obekvämt. Har upptäckt att jag är väldigt stimmig vissa nätter. Jag som alltid har legat helt still förr i tiden. Ja, när jag sovit alltså. Nu har jag i alla fall druckit kaffe och intagit min medicin. Vet inte om jag ska krypa ner i sängen en stund till eller plocka lite. Jag plockar väldigt mycket.
Efter middagen i går försökte jag mig på min vanliga middagsvila. Gav upp den tanken rätt snabbt. Grannen smällde i dörren hundra gånger, telefonen ringde minst lika mycket och Rambo tyckte jag skulle leka med honom och inte ligga i sängen. Använde mig som agilitybana, så det var lika bra att stiga upp. Dottern körde i gång och städade hela lägenheten och tvättade stolsdynor och småmattor. Sen blev det kaffe och TV. Missade "En annan del av Köping" i går igen. Andra gången. I går kväll kom grannen och skulle kolla om värmen funkade.?? Han hade dessutom intagit en hel del starka drycker, så vi fick spraya med luftrenare, när han gått. Jag hann och ta både kvällsmedicin och sömntablett innan han gick. Då var klockan kvart i elva. Han är snäll och trevlig på alla sätt och det är himla bra att han håller koll på värmesystemet, men jag har väldigt svårt för lukten av sprit. Är ju inte så ofta han är uppe, så det är inget större problem. Vi var i alla fall rörande eniga om den nya grannen. S vet ju lite mer om honom, så det är bara att låsa överallt och vänta och se.
Nu blir det en kopp kaffe till. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Melvinkatinka

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2010-12-13 @ 12:02:22
URL: http://melvinkatinka.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0