Så var det torsdag

Har sovit väldigt oroligt i natt. Varit uppe hundra gånger minst. Somnade i alla fall till lite på morgonkulan efter medicinintag. Vad blir det i dag då? Fortsätta leta efter mina spårlöst försvunna gardiner. Stryka dom och sy lite innan symaskinn skall tillbaks till utlåningsstället. Har fått träningsverk i sittmuskeln. Efter allt springande med hundar, till affären och på sjukhuset, är den inte van vid mitt normalt stillasittande liv. Så nu har jag träningsvärk. Lika bra att köra i gång. Dottern är på gång och söker lägenhet i stan, så det blir nog flytt rätt snart. Hundarna stannar ju hos mig så då blir det att springa. Upp och ner i trappor. Tigerbalsamet funkade otroligt bra. Han har bara revirmarkerat en gång se´n vi smörjde på det. Och då på ett ställe vi inte klickat ut nå´t på. Hoppas verkligen det funkar.
Hade ju kaffefrämmande i går och eftermiddagen gick nog lite i seghetens tecken. Dottern tvättade femtio maskiner med röd jultvätt. Så nu är det mesta rentvättat och klart till nästa jul. Mycket rött är det och då är ändå inte gardinerna nerplockade. Men det blir dom i dag.
Nu ska jag i alla fall ta en kopp kaffe till innan bädd och plock. Återkommer väl framåt dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0