Ser ni mig?????



Rambo gillar att krypa under täcken och in i örngott. Vet inte om det är något speciellt för vavvor.
Dottern blev inringd på jobb och jag sitter och väntar på LM. Har plockat fram lite fikabröd och bryggt en balja kaffe. Hundarna ligger och sover efter kissrunda och kattjakt. Grannens katt var på gården och då gäller det att vara snabb att stänga dörren. Rambo far i väg som en raket när han ser katten. Jaga katter är det roligaste som finns. Får man se´n tag på svansen och kan dra lite, blir det ännu roligare.
Pratade en sväng med L förut. Ringde och hörde om jag ville ha ägg, och det vill jag ju. Så hon kommer upp i morgon. Länge sedan hon var hit. I och för sig länge sedan jag var till henne också.
Nu hör jag LM i trappen så jag får väl plocka fram kaffet.

Kommentarer
Postat av: Joachimstella

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-11-06 @ 17:25:19
URL: http://joachimstella.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0