Snöar ordentligt

Rastat hundar och hämtat posten. Mycket reklam på måndagar. Men eftersom det blir storhandling i dag är det något att gå efter. Fick lite skäll för mitt slarv med maten. Är inte så slarvig egentligen. Försöker se till att äta lagade mål på bestämda tider. Mår jag bäst av. Men nu när värken varit som värst har jag inte haft någon större inspiration till att bara laga till mig. Bättring!!!!
Försökte ta kort på Vita och Rambo när vi var ute. Men dom syns knappast i snön. Rambo nyser när han får snöflingor i nosen och Vita vill bara kissa och springa in igen.  Är inte många minusgrader men lite isigt i blåsten. Fortfarande inget långpromenadväder.
Har tagit fram falukorv ur min nystädade frys. Blir korv Stroganoff i dag. Längesen. Skulle gjort äppelpaj men har inget sötningsmedel hemma och lite vill jag ha. Tror i alla fall att det blir en kopp kaffe till innan jag börjar med middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0